Jadwiga ratunkiem na gorsze dni || Polska Papka do cery trądzikowej wg receptury Jadwigi Użyczyn

by - 19 września


Witajcie,
Dzisiaj chciałam Wam przekazać słów kilka o produkcie, którego gdy zobaczyłam w marcowym ShinyBoxie, to przyznam, że wrzuciłam na dno pudełka produktów do użytku. Przeznaczony do cery tłustej (ja mam mieszaną), skojarzył mi się od razu z problemami skóry młodzieńczej (ja już raczej ku dojrzałej zmierzam). No jakoś produkt nie bardzo do mojej cery. Coś jednak spowodowało, że po niego sięgnęłam. Co takiego? Odpowiedź znajdziecie poniżej w tekście.

Która z nas nie miewa gorszych dni swojej cery? Ja z natury nie posiadam idealnej cery, raz bywa lepiej raz gorzej. W 'te' dni w miesiącu zawsze mnie wysypuje na żuchwie, czasem pojawią się też jakieś pojedyncze wypryski poza tymi dniami. Koło maja z moją cerą zaczęło się jednak dziać coś złego. Taką cerę jak wtedy, to ja chyba miałam ostatnio z 15 lat temu..Jakiś dramat. Nawet mąż mi zwrócił uwagę, że pogorszył mi się jej stan, więc musiało być już źle. Przypomniałam sobie wtedy o Polskiej Papce do cery trądzikowej według receptury mgr Jadwigi Użyczyn i stwierdziłam, że czemu by nie spróbować, gorzej raczej już nie będzie.

Co o produkcie mówi nam sam producent?


Działanie

Preparat aktywnie antybakteryjny, nie drażni, nie uczula. Posiada wybitne działanie odtłuszczające, przeciwzapalne, przeciwtrądzikowe; normalizuje funkcje skóry tłustej, z pryszczami. zmniejsza przebarwienia i blizny potrądzikowe, powoduje zwężenie nadmiernie rozszerzonych ujść gruczołów łojowych.

Zastosowanie

Punktowo na zmiany na skórze, raz lub kilka razy dziennie; płaszczyznowo na noc na skórę twarzy lub ciała po umyciu skóry mleczkiem kosmetycznym i stonizowaniu tonikiem ziołowym; na dzień połączyć papkę z maseczką bionawilżającą nagietkową.
Po kilkudniowej kuracji cera jest wyleczona.


Skład

Aqua, Kaolin, Alcohol, Zinc Oxode, Talc, Camphor

Cena

Na stronie producenta klik są dostępne 2 wersje tego produktu:

  • 30 ml w cenie 30,30 zł,
  • 100 ml w cenie 52,80 zł.
Jednak można ten produkt dostać w niższej cenie (ok.20 zł) w drogeriach internetowych.



Konsystencja i zapach

Konsystencja jest dość wodnista, należy dobrze wstrząsnąć buteleczką, aby wszystkie składniki się ze sobą dobrze połączyły. Produkt zasychając na skórze tworzy białą skorupę, która z czasem się kruszy, jeżeli nałożymy grubszą warstwę.
Zapach jest delikatnie kamforowy. Mi nie przeszkadza, choć niektórych może drażnić.

Moja opinia

Produkt możemy nakładać punktowo bądź płaszczyznowo. Ja miałam okazję stosować go już w dwojaki sposób. Nałożony punktowo zmniejsza wypryski, łagodzi stany zapalne oraz zaczerwienienia. Nieraz wieczorem, gdy widzę, że jakiś nieprzyjaciel się pojawił, bądź próbuje się przebić, po wieczornej pielęgnacji aplikuję preparat punktowo na noc, a gdy budzę się rano zmiany są widocznie mniejsze.

W sytuacjach kryzysowych, jak np ostatnio, gdy byliśmy na weekendzie w górach, tamtejsza woda zdecydowanie nie podziałała dobrze na moją cerę i wysypało mnie na drugi dzień. Na noc, na całą twarz zaaplikowałam cienką warstwę papki, a w miejscach większych nieprzyjaciół, dodatkowo dołożyłam jej punktowo. Rano twarz wyglądała o niebo lepiej, uspokoiła się, zaczerwienienia i nieprzyjaciele się zmniejszyli i można było wyjść bez wstydu do ludzi.

Papka nie podrażnia skóry i nie powoduje zbytniego wysuszenia, chociaż gdy potrzebuję ją nałożyć na całą twarz, aplikuję pod nią cienką warstwę kremu na noc - łatwiej się rozprowadza i mam wtedy 100% pewność, że rano nie wstanę w suchymi skórkami.

Stosuję ją zawsze na noc przez ten swój biały kolor, jednak kusi mnie połączenie na dzień z maseczką bionawilżającą nagietkową tej samej firmy, którą planuję w najbliższym czasie dokupić, w dni, kiedy jestem w domu i nie nakładam makijażu.



Zauważyłam, że po aplikacji płaszczyznowo, rano widoczność porów jest zdecydowanie mniejsza, co jest dla mnie dużym plusem tego produktu.

Produkt jest wydajny. Stosowany jedynie punktowo starczy na bardzo długo.


Papka zamknięta jest w wygodnej, poręcznej buteleczce, zakończonej dziubkiem, przez co aplikacja nie sprawia większych problemów. Pamiętać jedynie trzeba o dobrym wymieszaniu produktu przed użyciem, w przeciwnym razie z buteleczki wypłynie jedynie sama woda zabarwiona lekko na biało.

Myślę, że  Polska Papka do cery trądzikowej wg recepruty mgr Jadwigi Użyczyn zostanie ze mną na dłużej i nie wykluczone, że przetestuję pozostałe produkty z tej serii. Zdecydowanie jest to produkt godny polecenia i przetestowania na własnej cerze.




A Wy mieliście styczność z tym produktem? Jeżeli tak, to jak się on u Was sprawdził?
                                          💋

You May Also Like

6 komentarze

  1. super, muszę się skusić w takim razie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie polecam. U mnie na półce nie może go już zabraknąć.

      Usuń
  2. Miałam kiedyś serum z Jadwigi i było świetne. To taka niedoceniana marka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie niedoceniona! W sumie gdybym nie znalazła tego produktu w beautyboxie, też bym jej nie doceniła:/ Po tej papce mam ochotę na więcej ich produktów i na pewno się im przyjrzę bliżej🙂

      Usuń
  3. Zastanowię się nad jej zakupem:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi bardzo, że tu jesteś. Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii. Jeśli Ci się spodobało, pozostań na dłużej.