Kosmetyczny Haul Zakupowy #11 Nowości w mojej kosmetyczce || Październik 17'

by - 23 listopada


Chwilę mnie nie było, rozłożyło mnie przeziębienie, jednak już wracam i nadrabiam zaległości. Październik obfitował w szaleństwo zakupów, wiecie promocja w Rossmannie i nie tylko. Czas więc przedstawić produkty, które zasiliły moją kosmetyczkę w październiku.

Zacznijmy od wspomnianego już Rossmanna. Poniosło mnie trochę szaleństwo promocji, o czym możecie przeczytać tutaj. Dodatkowo w ostatni dzień promocji skusiłam się jeszcze na jedną rzecz:

  • pomadka do ust Deborah Formula Pura w odcieniu 03 Rossetto - bardzo fajny kolor, taki codzienny, choć nieco mocniejszy nudziak.
Ponadto w Rossmannie do mojego koszyka wpadł jeszcze:

  • Nivea hairmilk mleczny szampon regenerujący włosy bez obciążania - wzięłam go z ciekawości, bo był w promocji, ale czterech liter mi nie urwał.
Odwiedziłam również Hebe, ale tylko w konkretnym celu:

  • pasta do zębów Biała Perła - jako aparatka nie powinnam używać wybielających past, jednak jako herbatoholiczka czasami muszę i sobie ją chwalę,
  • żel do higieny intymnej Biały Jeleń - zwykle używam produktów z Ziaji, jednak czasem trzeba spróbować czegoś nowego,
  • bawełniane chusteczki Tami - najlepsze chusteczki do zmywania maseczek, nie naciągają się, wytrzymałe, dla mnie ideał,
  • farba do włosów Garnier Color Sensation - pora odrost okiełznać.
W Biedronce wpadły do mojego koszyka 2 produkty z nowej kolekcji Chillout:

  • Bell Chillout korektor pod oczy - trochę ciężki, ale do ogarnięcia,
  • Bell Chillout krem do ust i policzków - ciekawy produkt, takieo 2w1 wcześniej nie miałam
W osiedlowym sklepie kupiłam jeszcze:

  • Naturaphy mydło kuchenne - robi co ma robić, czyli niweluje zapachy np. po krojeniu cebuli.
W październiku jeszcze trafiło w moje ręce pudełko JoyBox, którego openbox znajdziecie tutaj. I to by było na tyle październikowych zakupów. Trochę tego się uzbierało.

Jak Wam się podobają moje październikowe zakupy? Znacie? Używacie któregoś z produktów? A może kupiliście coś ciekawego i polecicie mi?
                                         💋

You May Also Like

12 komentarze

  1. Nivea na mnie też nie zrobiło wrażenia, wręcz mnie głowa swędziała :D Choć włosy były fajne po nim, ale bez szału.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie może nie tyle głowa po nim swędzi, co ciężko mi go wypłukać z włosów. Jakiś taki dziwny jest;)

      Usuń
  2. Świetne nowości, nic z nich nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomadka mnie bardzo zaintrygowała, ma piękny kolor. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zazwyczaj używam żel do higieny intymnej z Ziai i kiedyś zmieniłam na Białego Jelenia i podrażnił mnie :/ Dlatego już zrezygnowałam ze skoków w bok i zostaję przy Ziai :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)skoczek w bok się na Tobie zemścił. Ja na szczęście skutków ubocznych skoku narazie nie dostrzegłam;)

      Usuń
  5. Mam mleczną odżywkę i to jest jedyny taki specyfik, który współgra z moimi włosami. Inne odżywki albo zbytnio obciążały, albo zupełnie nie działały. Szamponu natomiast nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co włos to inne działanie. Ja odżywki co prawda nie miałam, jednak po spotkaniu z szamponem, do odżywki mnie nie ciągnie;)

      Usuń

Miło mi bardzo, że tu jesteś. Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii. Jeśli Ci się spodobało, pozostań na dłużej.