TrustedBox

by - 21 stycznia


Witajcie.
Pamiętacie, jak w podsumowaniu roku 2017 wspominałam, że byłam laureatką wyzwania "Piękna przed świętami" organizowanego przez portal TrustedCosmetics? (jeżeli jeszcze z niego nie korzystacie, to gorąco Was zachęcam do zapoznania się z zasadami na nim panującymi). Przyszedł ostatnio do mnie TrustedBox od redakcji. Chciałam Wam przedstawić jego zawartość.

Zacznijmy może od tego, czym jest w ogóle TrustedBox? To pudełko, którego nie można nigdzie kupić. Można je jedynie zdobyć za aktywność na portalu TrustedCosmetics.pl. Gorąco zachęcam Was do jego odwiedzenia, bo to nie jest kolejny jakiś tam portal o kosmetykach, to portal tworzony przez nas-kobiety (blogerki i czytelniczki), dlatego jest rzetelny i można polegać na jego poradach. Znajdziecie tam ciekawe konkursy, wyzwania, możecie komentować, pisać recenzje. Za każdą aktywność są przyznawane punkty, a punktacja jest jasno określona. Jeżeli chcecie się dowiedzieć więcej, odsyłam Was 👉 tutaj.

TrustedBox, który trafił w moje ręce, zawierał w sobie:

Ava Laboratorium Krem z kwasem hialuronowym intensywnie nawilżający skórę i wygładzający drobne zmarszczki

Biolonica Stem Cells Krem pielęgnacyjny do twarzy 30+ na dzień do każdego typu skóry z komórkami macierzystymi jabłoni

Biolonica Stem Cells Krem regenerujący do rąk z komórkami macierzystymi jabłoni

Jantar Pre-Maska z wyciągiem z bursztynu i węglem aktywnym oczyszcza i odżywia włosy przetłuszczające się

L'oreal Paris Ideal Glow Rozświetlające mleczko oczyszczające twarz i oczy
Souvre Witamina C Suplement diety 60 kapsułek

Mill Clean Balsam do mycia i pielęgnacji domu

próbka kremu nawilżającego Uriage Eau Thermale Light water cream

Przyznam, że redakcja trafiła z zawartością bardzo. Każdą rzecz zużyję i na pewno recenzje pojawią się za jakiś czas na blogu.

Do boxa dołączony był także certyfikat TrustedBlogerki VIP. Wskoczyłam do rankingu TrustedBlogerek, który redakcja prowadzi i to od razu na 33 pozycję. Myślę, że to dobry debiut, biorąc pod uwagę, że zaczęłam przygodę z portalem miesiąc temu, od wyzwania "Piękna przed świętami". Teraz nie pozostaje nic innego. jak piąć się wyżej.


💋

You May Also Like

4 komentarze

  1. Ooo jak miło! Piękne zdjęcia! I dziękujemy, że nas odwiedzasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję, że jesteście i robicie takie fajne akcje:)

      Usuń
  2. Bardzo przyjemna zawartość, w szczególności zaciekawił mnie krem z Ava Laboratorium :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem już poszedł w ruch:) Pierwsze wrażenie pozytywne. Zobaczymy jak będzie dalej:)

      Usuń

Miło mi bardzo, że tu jesteś. Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii. Jeśli Ci się spodobało, pozostań na dłużej.