Christmas Wishlist ~ #1 Blogmas 2018

by - 03 grudnia


Grudzień się zaczął, ostatnia więc chwila na napisanie listu do Św. Mikołaja. W zeszłym roku Święty się spisał na medal, może i w tym roku jest szansa na spełnienie jakiegoś marzenia. Gdyby znalazł chwilkę, aby zajrzeć na bloga, niech wie z czego wybierać.


Moja tegoroczna świąteczna wishlista przedstawia się następująco:

KORANA seria propolisowa: żel do mycia twarzy, tonik, krem do twarzy
Wokół tego trio dreptam już od jakiegoś czasu, ale jakoś nie mogę się ostatecznie zdecydować na zakup. Może Mikołaj ułatwi mi to zadanie😉.

SO' BIO ETIC Organiczny krem CC 5w1 kolor 01
Miałam próbkę tego kremu i już wiem, że chcę go w wersji pełnowymiarowej. Nie chcę dłużej męczyć twarzy drogeryjnymi podkładami, jednak sypkie podkłady mineralne nie w każdej sytuacji mi odpowiadają. Ten krem CC to taka zdrowsza alternatywa płynnego podkładu do twarzy.

MAKE ME BIO Bio Krem pod oczy z marakują i zieloną herbatą spf 25
Ostatnio bardzo często rzuca mi się w oczy ten krem w internetach, aż mam coraz większą ochotę go przetestować. Może moje okolice pod oczami też by go pokochały..

MAKE ME BIO Delikatny puder myjący
Zastanawiam się nad nim by używać go do porannej pielęgnacji twarzy. Jestem ciekawa takiej formuły produktu do mycia twarzy.

LIQ CC Serum Light 15% Vitamin C BOOST lekkie serum rozjaśniające z witaminą C
Moja cera lubi się z witaminą C. Czytałam dużo pozytywnych opinii o tym serum i bardzo mam ochotę go wypróbować.

Mikołaju, 
Masz z czego wybierać😏. Jeśli któryś z tych produktów znajdę pod choinką będzie super, jeśli jednak nie, bo wiem, że masz na swojej liście wiele innych małych i dużych dzieci, które może bardziej czegoś potrzebują lub po prostu bardziej na prezent zasłużyły, to też będzie dobrze.
Pozdrawiam Cię serdecznie.
💋
Użyte grafiki dostępne dzięki uprzejmości zamarzona.pl

You May Also Like

8 komentarze

  1. No to teraz musisz być bardzo grzeczna :D Trzymam kciuki, żeby Mikołaj miał dużo hajsu na prezenty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toż ja cały czas grzeczna jestem:)Oj tam oj tam, tak bardzo dużo to nie musi mieć-wystarczy jeden produkt z wymienionych i już będzie fanie:)

      Usuń
  2. Super! Mi również się marzy "MAKE ME BIO Bio Krem pod oczy" i zapomniałam o nim wspomnieć w moim liście do Mikołaja ;D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi bardzo, że tu jesteś. Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii. Jeśli Ci się spodobało, pozostań na dłużej.