Christmas DIY ~ #2 Blogmas 2018

by - 05 grudnia


Lubicie stroić swoje mieszkania w świąteczne ozdoby? Ja bardzo. W tym roku wyjątkowo wcześnie zaczęłam to robić, bo 1 grudnia (u nas już świeci się choinka-na życzenie mojego męża). I wiecie co? Gdy przystroiłam nieco dom świątecznie, przestały mnie irytować te wszystkie świąteczne reklamy w telewizji, które mam wrażenie, że z roku na rok zaczynają się o zgrozo coraz wcześniej..Dzisiaj w ramach kolejnego wyzwania #blogmas2018 pokażę Wam świąteczny projekt DIY.

Na blogu znajdziecie wcześniejsze moje projekty DIY:
  • choinka z orzechów klik
  • szybkie ozdoby świąteczne klik  klik
  • ręcznie robione kartki świąteczne klik
Dzisiaj chcę Wam pokazać, jak szybko zrobić stroik na (nie tylko) wigilijny stół. Będą nam potrzebne:
  • styropianowa okrągła podstawa (kupiona za 2zł w sklepie typu wszystko po 2,50 i nie tylko),
  • szyszki,
  • bombki,
  • żywe zielone gałązki,
  • wstążki,
  • pistolet na klej na gorąco,
  • nożyczki.

Zaczynamy od obklejenia styropianowej podstawy dookoła zielonymi gałązkami. Przymocowujemy je przy pomocy kleju na gorąco.


Następnie 3/4 koła zapełniamy przyklejonymi szyszkami, a na pozostałą przestrzeń (przednią) przyklejamy bombki(kolor i rozmiar wg uznania).


Pozostały widoczny biały styropian ukrywamy pod bombkami oraz zielonymi gałązkami. Wianek ozdabiamy kokardkami, które również przyklejamy klejem na gorąco i voila! Nasz stroik gotowy.


W środek można wstawić np. świecę, żeby dodać klimatu lub położyć na stole bez dodatków. Jeśli ktoś lubi wiszące stroiki, to wystarczy przewiązać ładną wstążkę i powiesić na gwoździku na ścianie lub drzwiach.

Drugą ozdobą, którą chciałam Wam pokazać, jest latarenka z ramek. Ostatnio oglądałam na YT odcinek Uli Pedantuli (swoją drogą uwielbiam kobietę💗) z ozdobami świątecznymi i wspomniała o tych latarenkach. Niewiele myśląc wyjęłam z pudełka ramki czekające na powieszenie i postanowiłam zrobić swoją latarenkę, bo to przecież nic trudnego. Potrzebujemy jedynie:
  • 4 ramki tej samej wielkości (ja akurat miałam 2 białe i 2 czarne i ma to swój urok powiem Wam),
  • pistolet na klej na gorąco,
  • bombki, szyszki lub światełka,
  • kartonik na dno latarenki.

Zaczynamy od tego, że odpinamy tył ramki i wyjmujemy z niej plakat. Zostaje nam samo szkiełko i przód ramki.


Następnie przy użyciu kleju na gorąco przyklejamy szybkę do ramki, aby nie wypadała.


Teraz ramki sklejamy ze sobą bokami, a do spodu przyklejamy kartonik. Ja swój ozdobiłam resztką okleiny do mebli, na które swego czasu był szał w Biedronce.


Wkładamy do środka bombki, światełka, szyszki, co tam chcemy. Możemy ozdobić jeszcze przód kawałkiem zielonej gałązki, przyklejając ją klejem na gorąco.


Ja dodałam jeszcze kilka koralików. I voila. Latarenka gotowa. Można ją używać cały rok. I takie diy to ja lubię😊.

W zestawieniu ze sobą ozdoby prezentują się zacnie.



A Wy jakąś ciekawą ozdobę zrobiliście? Czy raczej jesteście z tych, co kupują gotowe, bo nie lubią robótek ręcznych.


💋

Użyte grafiki dostępne dzięki uprzejmości zamarzona.pl

You May Also Like

3 komentarze

Miło mi bardzo, że tu jesteś. Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii. Jeśli Ci się spodobało, pozostań na dłużej.