Inspired by zestaw U.R.O.K - Edycja XII ~ nasze pierwsze spotkanie


Witajcie. Pogoda bardziej jesienna jak wiosenna, co mnie strasznie drażni, no ale na pogodę wpływu nie mamy (choć może to i dobrze, bo dopiero by się działo, jakby każdy inną pogodę zamówił). Trzeba sobie zatem w inny sposób poprawiać humor. Ja postanowiłam zrobić to, zamawiając po raz pierwszy, pudełko U.R.O.K. Czemu akurat je zamówiłam? Odpowiedź znajdziecie poniżej.

U.R.O.K czyli {uroda} {radość} {olśnienie} {kobiecość}
to zestaw, który charakteryzują cechy takie jak piękno,
kobiecość, indywidualizm i oryginalność.
Ten zestaw stał się niezbędnikiem wielu kobiet,
gdyż jest niezwykle kobiecy i oryginalny.

Pudełko, które zamówiłam jest już XII edycją, więc nie jest takie nowe, jednak wcześniej jakoś specjalnie mnie nie kusiło. Jednak w kwietniu, gdy zobaczyłam zawartość MUSIAŁAM JE MIEĆ!

Co zatem znalazło się w pudełku, co skłoniło mnie do jego zamówienia?


JUST LAWENDOWY KREM
pojemność: 30ml, cena: 66,00zł za 60ml

Działa antyseptycznie, przyspiesza cyrkulację, łagodzi zapalenia oraz podrażnienia skóry, odstrasza owady. Idealnie sprawdzi się do masażu. Zapach lawendy działa uspokajająco na zmysły.

JUST ZIOŁOWY ŻEL Z SZAŁWIĄ
pojemność: 30ml, cena: 66,00zł za 60ml

Orzeźwiający żel na bazie ekstraktu z szałwii zapewnia natychmiastowe odświeżenie i ochłodzenie. Przynosi ulgę opalonej skórze. Łagodzi podrażnienia po depilacji, zmniejsza nadmierne pocenie. Działa nawilżająco i ściągająco. Żel szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustej lub wilgotnej skóry.

Produkty, których nie znałam, choć są ciekawe. Mają dość wszechstronne zastosowanie, więc w okresie letnim na pewno się przydadzą.


GOT2b SPRAY UNOSZĄCY DO WŁOSÓW VOLUMANIA
produkt pełnowymiarowy, pojemność: 150ml, cena: 18,99zł

Stwórz fryzurę nie z tej ziemi i pochwal się światu niesamowitą objętością dzięki spray'owi unoszącemu włosy od nasady Got2b Volumania. Zaszalej z mega objętością, która trwa i trwa.

Na co dzień nie używam specyfików typu pianki, lakiery itp. Ale myślę, że na większe wyjście ten spray się może przydać. Na pewno lepiej mieć, jak nie mieć.


Produkt wymienny 1 z 2

ARMED BALSAM DO STÓP I ŁYDEK
produkt pełnowymiarowy, pojemność: 200ml, cena: 24,90zł

Intensywnie nawilża i wygładza skórę, zapobiegając jej pękaniu. Usuwa zrogowacenia, pobudza krążenie, likwiduje obrzęk nóg, przynosi ulgę, wywołując uczucie chłodu. Odświeża oraz likwiduje nadmierną potliwość stóp.

ARMED BALSAM DO CIAŁA UJĘDRNIAJĄCO-WZMACNIAJĄCY
produkt pełnowymiarowy, pojemność: 275ml, cena: 33,00zł

Balsam do codziennej pielęgnacji w miejscach narażonych na utratę jędrności i powstawanie cellulitu. Wzmacnia ścianki naczyń krwionośnych, pozostawia skórę intensywnie nawilżoną, odżywioną i aksamitnie gładką.

W moim pudełku znalazł się balsam do stóp i łydek. Cieszą mnie w boxach produkty do stóp, które nie pojawiają się jakoś bardzo często, gdyż to ostatni moment żeby zacząć przygotowywać nogi do lata. Ciekawe czy faktycznie będzie ten balsam przynosił ulgę łydkom, bo czasem po całym dniu potrzebuje takiego ich 'ochłodzenia'.


QUIZ POMADKA OCHRONNA BIO
produkt pełnowymiarowy, cena: 5,00zł za sztukę

Kombinacja naturalnego ekstraktu aloesu i oleju ze słodkich migdałów wspaniale wygładza i nawilża usta. Łagodzi spierzchnięte i wysuszone usta. Przeznaczona do codziennej pielęgnacji ust. Mix zapachów.

Pomadek ochronnych nigdy dość! Mi trafiła się pomadka ochronna z aloesem i olejem ze słodkich migdałów o zapachu granatu. Jak pokończę to co otwarte, to na pewno zużyję.


IDEEPHARM SZAMPON PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW REDICAL MED
pojemność: 50ml, cena: 14,10zł za 300ml

Dzięki zawartości witamin, ekstraktu ze skrzypu polnego oraz biokompleksu kotwiczącego włosy Pro-Hair Booster 4H, szampon wyraźnie wzmacnia włosy, hamuje wypadanie oraz poprawia ich ogólną kondycję.

Szampon, który nie jest mi obcy. Używałam wersji dostępnej w aptece, jak i tej, którą możemy kupić w drogeriach. Wielkość, która będzie idealna na wyjazdy.


O2SKIN TLENOWY KREM-ŻEL NA DZIEŃ
produkt pełnowymiarowy, pojemność: 50ml, cena: 130,00zł

Krem o lekkiej żelowej konsystencji. Silnie nawilża i uelastycznia skórę, łagodzi podrażnienia. Dzięki zawartości kwasu hialuronowego, tworzy na skórze warstwę przyciągającą i wiążącą wodę. Stymuluje produkcję kolagenu.

To dla tego produktu kupiłam tego boxa! Jestem bardzo ciekawa tego kremu. Pierwsze jego spotkania z moją cerą wyszło bardzo pozytywnie - czuć między nimi chemię 😉 Zobaczymy co w tego wyjdzie przy dłuższej 'znajomości'.


KATALOG MARZEŃ INDYWIDUALNY PREZENT - VOUCHER
wartość: 30,00zł za sztukę

Katalog Marzeń to serwis internetowy, pełen pomysłów na niezapomniane prezenty w formie wyjątkowych przeżyć. Wybierz prezent i spełnij najskrytsze marzenia - swoje lub bliskiej Ci osoby.

Podobnie jak w kwietniowym pudełku ShinyBox, również w pudełku U.R.O.K znajdujemy voucher do serwisu katalog marzeń. Nie wiem czy znajdę tam coś, co mnie zainteresuje - jeszcze się tej stronie bliżej nie przyglądałam. Do końca maja mam czas.

Dodatkowo w boxie znajdziemy również ulotki informacyjne: szczegółowe informacje o lawendowym kremie Just oraz produktach KrynickieSPA PROREDCARE, których krem pod oczy był w kwietniowym pudełku ShinyBox.


I to cała zawartość XII edycji pudełka U.R.O.K. Zakupiony dla jednego produktu, w sumie okazał się całkiem niezły. Cena pudełka 39,00zł (plus 10,00zł wysyłka) a jego wartość ponad 250,00zł, więc na pewno warte swojej ceny. A Wam jak się podoba? Kusi Was któryś z tych produktów?
💋

You May Also Like

10 komentarze

  1. fajna zawartość :) zaciekawił mnie krem do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem zapowiada się bardzo dobrze. Zobaczymy po dłuższym użytkowaniu co będzie.

      Usuń
  2. Całość boxa jak dla mnie średnia, ale na pewno produktem wartym uwagi jest O2SKIN. W zwykłym pudełku też był taki krem tylko firmy Faberlic i jest super. Ciekawa jestem czy po dłuższym stosowaniu będziesz miała podobne odczucia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poużywam-zobaczę🙂 Dla kremu o2skin kupiłam tego boxa, reszta to tylko dodatek do 'dania głównego'😉

      Usuń
  3. Całkiem nieźle wygląda ta zawartość ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Już mi się jedna z tych rzeczy (poza kremem) przydała, choć myślałam, że będzie leżała nieużywana:)

      Usuń

Miło mi bardzo, że tu jesteś. Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii. Jeśli Ci się spodobało, pozostań na dłużej.