Wyniki rozdania

by - 20 czerwca

Witajcie!


Nadeszła pora podania wyników rozdania, które trwało od 15 maja do 15 czerwca. 

Długo się zastanawiałam co zrobić, czy przenieść je na Instagrama, czy anulować.

Po przemyśleniu postanowiłam rozdanie zaliczyć, z uwagi na te dziewczyny, który wzięły w nim udział, a którym z tego miejsca serdecznie dziękuję.

W rozdaniu brały udział 4 dziewczyny:


A zwyciężczynią jest:


Kochana, serdecznie gratuluję! Mam nadzieję, że te kosmetyki godnie uzupełnią Twoje zasoby. Napisz swoje dane do wysyłki na adres: czarnakretka@gmail.com

Wszystkim serdecznie dziękuję za wzięcie udziału w rozdaniu. Nowe osoby serdecznie witam, mam nadzieję, że zostaniecie tu na dłużej.

You May Also Like

6 komentarze

  1. Gratuluję wygranej!
    Jestem nowym obserwatorem i zaczynam moją przygodę z blogowaniem :D
    więc tak zostanę na dłużej i zapraszam w moje skromne progi.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło z tego powodu:) Oczywiście zajrzę do Ciebie.

      Usuń
  2. O haha, jaki pech :D 25% szans i przegrałam :D Gratuluję wygranej! C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarza się:) Ja raz miałam 50% szans i też się nie udało:) hehe Ale kiedyś się na pewno uda:)

      Usuń

Miło mi bardzo, że tu jesteś. Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii. Jeśli Ci się spodobało, pozostań na dłużej.