Blogmas 2017 ~ #1Drogi Mikołaju...

by - 02 grudnia


Minął rok i znowu przyszedł czas, by napisać list do Św. Mikołaja. Bo kto powiedział, że tylko dzieci mogą pisać takie listy? W zeszłym roku w ramach wyzwania #blogmas powstały 2 listy: do Mikołaja i jego Pomocnika. Pomocnik stanął na wysokości zadania, a Święty mam nadzieję, w tym czasie spełnił marzenia innych (dużych i małych) dzieci.

W tym roku nie mam konkretnych materialnych życzeń, więc lista żadna się nie pojawi, jednak list do Świętego napisany i prezentuje się on tak:



A jak tam Wasze listy do Św. Mikołaja? Już napisane? A może uważacie, że jesteście już na nie za dorośli i nie piszecie?


💋




Pierwsze wyzwanie zaliczone 👏
Grafika dostępna dzięki uprzejmości Mileny (makelifeperfect.pl)

You May Also Like

10 komentarze

  1. Mój list już jest od wczoraj na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Oby, oby:) Bo już tracę nerwy na walkę z urzędem i sąsiadami;) Ileż można:p

      Usuń
  3. A w tym roku z P. ustaliliśmy, że prezenty dajemy pod choinkę, a nie 6. grudnia. Dla mnie bomba - tylko raz w życiu odpakowywałam podarki w wigilię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już wieki w Wigilię nie odpakowywałam. Zawsze to ja wtedy obdarowuję innych😉

      Usuń
  4. Trzymam kciuki! My na tą chwilę mamy stan zamknięty i zaczynamy środek :) Wiosną ogrzewanie i oby na następną zime przeprowadzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję🙂 Patrząc jak w naszym mieście pod górkę z tą całą papierologią jest, to myślę, że za jakieś 2 lata ruszymy z budową hehe

      Usuń
  5. Cieszę się że jesteś z Nami również w tym roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło🙂 Również się cieszę, że mogłam dołączyć do akcji.

      Usuń

Miło mi bardzo, że tu jesteś. Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii. Jeśli Ci się spodobało, pozostań na dłużej.