Marzec w bujo

by - 31 marca


Witajcie,
Jajka poświęcone? Sałatki pokrojone? Placki upieczone? Jutro już kwiecień i Wielkanoc, a to oznacza, że pora przedstawić miesiąc w bujo.


W marcu mój bullet journal w kolorach zieleni, tak żeby trochę tę wiosnę przywołać, co to chyba sobie o nas nieco zapomniała. Oby w kwietniu nadrobiła. 





Poszalałam nieco w tym miesiącu: w ruch poszły stemple, które znalazłam w swoich zbiorach, narysowałam (choć nieudolnie) gałązkę z ptakiem, a nawet parę kwiatków. Oj, szaleństwo z mojej strony.



Zamotałam się nieco ze stronami i kolejność rozkładówki się zaburzyła, ale wybrnęłam z tego (kto powiedział, że każdy miesiąc musi być taki sam).





Pogoda nie sprzyjała niestety robieniu zdjęć:(

I to tyle. Na koniec chciałam Wam życzyć Wesołych Świąt! Odpocznijcie od bloga, social mediów i spędźcie ten świąteczny czas w gronie rodzinnym.
💋

You May Also Like

8 komentarze

  1. Świetny organizer :) Ja właśnie spędzam na blogu, bo mam rodzinę daleko ;) Tak naprawdę, nie czuję się nawet z tym źle, i tak o mnie zadbano :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rysunki bardzo ładne :) Tam gdzie są dni po trzy na stronie to jakoś tak pusto w tych tabelkach - może to w ogóle by się zmieściło w tych kwadracikach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kwietniu testuję inny układ tygodniowy, zobaczymy jak się spisze:)

      Usuń
  3. Fajnie się prezentuje Twój marzec :) Ja mam twarde postanowienie, żeby w kwietniu wrócić do bullet journalu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tchnęłaś trochę wiosny w ten marzec :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi bardzo, że tu jesteś. Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii. Jeśli Ci się spodobało, pozostań na dłużej.