Pokaż Wakacyjną Kosmetyczkę ➤ Kosmetyki do wakacyjnej pielęgnacji ciała

by - 29 sierpnia


Były kosmetyki do wakacyjnej pielęgnacji twarzy, pora na kosmetyki do wakcyjnej pielegnacji ciała. Jako, że jestem leniwcem w tej dziedzinie pielęgnacji, zdradzę Wam mój szybki sposób na nawilżoną, gładką skórę (i nie tylko latem).

Moja pielęgnacja ciała składa się z trzech kroków:

1. Peeling do ciała / Żel peelingująccy do ciała

Peeling do ciała LAB5033 SWITZERLAND / Peelingujący żel pod prysznic Yves Rocher
Mój ulubiony peeling do ciała. Mam go z jakiegoś boxa urodowego. Jego zapach jest obłędny, długo utrzymuje się w łazience, na ciele nieco krócej, jednak przez jakiś czas go czuć. Ciało po jego zastosowaniu jest miłe i gładkie w dotyku.

Peelingujący żel pod prysznic to opcja dla osób, które nie lubią peelingów. Mniej inwazyjny, myje i jednocześnie delikatnie peelinguje skórę. Jabłko z anyżem to była swego czasu limitowana edycja zapachu. Mogłoby się wydawać, że to zapach bardziej jesienny, jednak latem sprawdza się równie dobrze.

2. Żel pod prysznic

Ziaja Mydło do ciała Blubel żurawina poziomka
Po użyciu peelingu przyjemnie jest zmyć jego resztki żelem pod prysznic. Tutaj pełna dowolność. Aktualnie używam mydła pod prysznic Ziaja. Ładnie pachnie, nie wysusza. Ale efektu wow nie ma.

3. Balsam do ciała

Nivea Balsam do ciała pod prysznic wygładzający skóra normalna i sucha
Nie jestem fanką balsamowania ciała, nigdy mi sie nie chce czekać aż się wchłonie itd. Dlatego dla mnie idealnym rozwiązaniem jest balsam do ciała pod prysznic. Nakładam go na mokre ciało, spłukuje, wycieram si,ę i gotowe. Skóra gładka i  miękka. Dodatkowo ładnie pachnie.

3 szybkie kroki i ciało gotowe. Dopełnieniem pielęgnacji jest krem do rąk oraz balsam do stóp.

Ziaja Krem do rąk i paznokci kozie mleko skóra sucha skłonna do zmarszczek / Evree Odżywczy krem do rąk do bardzo suchej i wrażliwej skóry
Kremów do rak mi się torchę uzbierało z czasów kupowania boxów, więc w zasadzie który mam pod ręką, to ten uzywam. ale jakos tak najcęściej to sięgam po te dwa. Oba nawilżają, szybko się wchłaniają, ładnie pachną.

Armed Pharm Balsam do stóp i łydek regeneracja
Ostatnim produktem do pielegnacji ciała jest balsam do stóp i łydek. Uwielbiam go. Jego chłodzenie przynosi taką przyjemną ulgę zmęczonym nogom. Dodatkowo przyjemnie pachnie.

A jakie są Wasze ulubione produkty do wakacyjnej pielegnacji ciała? 
💋

You May Also Like

6 komentarze

  1. Żel pod prysznic YR chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam:) chociaż ten konkretny zapach chyba jest niedostępny, ale sezonowo pojawiają się różne wersje zapachowe tego produktu.

      Usuń
  2. U mnie akurat te balsamy pod prysznic robią więcej szkody niż pożytku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co człowiek to inna skóra i inne potrzeby. Mi i mojemu lubemu nie szkodzi.

      Usuń
  3. Moim ulubieńcem są chłodzące mgiełki bez nich ani rusz ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi bardzo, że tu jesteś. Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii. Jeśli Ci się spodobało, pozostań na dłużej.