Pokaż Wakacyjną Kosmetyczkę ➤ Kosmetyki do wakacyjnego makijażu

by - 31 sierpnia


Wakacyjny makijaż to u mnie ograniczenie się do minimum. Zdarza się, że na wyjeździe wytuszuję tylko rzęsy i to wszystko, ale to w te dni, gdy moja cera jest do zniesienia. Niestety zdarza się to dość rzadko, więc nieco jej wygląd muszę podretuszować.
krem BB Skin79 Intense Classic Balm SPF35 PA++ Klasyczny krem bb do cery tłustej i mieszanej.

Zaczynam od mojego ulubionego, choć niedocenianego w blogosferze, kremu BB od Skin79. Ma spf 35, więc jest dla mnie takim 2w1, wyrównuje koloryt  i zastępuje krem z filtrem. Ma idealny dla mnie odcień (ładniejszy niż pomarańczowy krem bb, bardzije naturalny), długo sie utrzymuje, nadaje skórze zdrowego blasku, zakrywa niedoskonałości.

puder bananowy Wibo

Krem BB przypudrowuję pudrem bananonym z Wibo. Przyznam, że gdy kupiłam go jesienią na promocji w Rossmannie, była nim początkowo bardzo rozczarowana. Zupełnie nie spełniał moich oczekiwań, jakoś nie wyglądał dobrze na twarzy nałożony na cięższe podkłady. Dałam mu drugą szansę, gdy zrobiło się ciepło. Zaczęłam aplikować go gąbeczką i wielkie 'wow'. Super dogaduje się z moim kremem BB, nie robi na twarzy tępego matu, świecienie twarzy pojawia się po ok.5h, ale to jest ten typ świecenia, który dodaje 'uroku' makijażowi.

duo do konturowania I 💚 Makeup bronzer + rozświetlacz oraz róż Revolution Now!

Do podkreślenia kości policzkowych używam mojego sprawdzonego duo z Revolution, którym także podkreślam oczy. Czasem na policzkach ląduje róż z Revolution.

mascara do brwi Lovely Brows Gel Creator oraz kredka do brwi Wibo Feather Brow Creator

Brwi podkreślam mascarą z Lovely, czasem uzupełniam je kredką z Wibo. To mój ulubiony duet do brwi ostatnich miesięcy.

tusz do rzęs Eveline Volumix Fiberlast Mascara

Na rzęsach ląduje tusz z Eveline. Niby jest ok, ale nie do końca mi w nim wszystko pasuje. Ale utrzymuje się cały dzień, nie osypuje, więc plus dla niego za to.

Dopełnieniem makijażu są usta, na których najczęściej ląduje po prostu balsam do ust, względnie jakiś delikatny błyszczyk.

Tym sposobem w 5 minut wakacyjny makijaż gotowy. A jak wygląda Wasz makijaż na wakacjach?
💋

You May Also Like

0 komentarze

Miło mi bardzo, że tu jesteś. Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii. Jeśli Ci się spodobało, pozostań na dłużej.