#JoyBoxTheLook || Październik 17'

by - 29 października


Witajcie.
Chwilę już nie było u mnie żadnego beautyboxa. W tym miesiącu jednak coś tam zamówiłam.
Pierwszy raz trafił w moje ręce JoyBox. Chwilę ich nie było po ostatniej aferze, w co nie wnikam, bo nie zamawiałam wcześniej pudełek, więc mnie to nie dotyczyło. Gdy zobaczyłam, że wracają, postanowiłam zaryzykować i zamówić ich pudełko, które urzekło mnie designem. No czyż ono nie jest piękne? A co skrywa moja wersja? Spieszę Wam zaprezentować zawartość.

Ideą JoyBoxa nie jest zamawianie w ciemno. Dla tych, którzy nie lubią niespodzianek i wolą wiedzieć za co płacą, jest to opcja idealna. Kilka produktów mamy wspólnych dla wszystkich, ale są też takie, które możemy sobie sami wybrać z dostępnej puli.

Zacznijmy od podstawowych produktów w boxie:


ŻEL OCZYSZCZAJĄCY DO TWARZY I CIAŁA CLEANANCE MARKI EAU THERMALE AVENE
próbka bezpłatna, pojemność: 100 ml, cena za 200 ml ok. 20 zł

Delikatnie oczyszcza skórę, dzięki łągodnej bazie oczyszczającej. Monolaurynian reguluje nadmierne wydzielanie sebum, a woda termalna Avene koi i łagodzi skórę, pozopstawiając skórę czystą i odświeżoną.


MASECZKA DO WŁOSÓW BIOVAX GLAMOUR DIAMOND OD FIRMY L'BIORICA BIOVAX
produkt pełnowymiarowy, pojemność 125 ml, cena ok. 12 zł

To niezwykły preparat zawierający najdroższy wśród klejnotów - diament, w połączeniu z bogactwem odżywczych i wzmacniających minerałów. Intensywnie regeneruje i nawilża włosy, a diamentowy pył nadaje im przepiękny skrzący się blask. Maseczka przeznaczona do wszystkich rodzajów włosów.



ŻEL POD PRYSZNIC NAWILŻAJĄCA ŚWIEŻOŚĆ OD FIRMY KNEIPP
produkt pełnowymiarowy, pojemność 200 ml, cena ok. 10 zł

Pielęgnujący żel pod prysznic zawiera intensywnie pielęgnujące substancje z aloesu, które dzięki nawilżającemu działaniu pomagają skórze zachować naturalną równowagę nawilżenia. Bogate w masło shea chroni skórę przed wysuszeniem oraz daje uczucie aksamitnie gładkiej skóry. Nadaje się szczególnie do skóry wrażliwej i słabo nawilżonej.



WZMACNIAJĄCY PŁYN MICELARNY TONIK 2W1 OD FIRMY VIANEK
produkt pełnowymiarowy, pojemność 200 ml, cena ok. 20 zł

Delikatnie, ale skutecznie usuwa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia, a niskie pH zapewnia skórze równowagę. Ekstrakt z kwiatuów czarnego bzu, zawierający m.in. rutynę i witaminę C, chroni kruche naczynka włosowate, działa antyoksydacyjnie, a w połączeniu z pozostałymi skłądnikami lipidowymi (skwalan, olej ze słodkich migdałów) zwiększa poziom nawilżenia w skórze. Dodatek kwasu migdałowego pobudza komórki skóry do szybszej regeneracji, ujednolica koloryt i spłyca drobne zmarszczki.



SZCZOTECZKI EASY BRUSH ISO 0 OD FIRMY DENTEK
produkt pełnowymiarowy, sztuk 16, cena ok. 20 zł

Easy Brush rozm. 0 to delikatne szczoteczki do bardzo wąskich przestrzeni międzyzębowych. Pozwalają na głębokie oczyszczenie także przy aparatach ortodontycznych. Usuwają osad nazębny oraz posiadają optymalną zawartość fluoru i odświeżającej mięty. Wyposażone są w antypoślizgowy uchwyt oraz elastyczną szczoteczkę.



KUPON RABATOWY -20% OD FIRMY LASH BOTANICALS
kod: JOY, ważność 6 miesięcy



BB MOUSSE MAKE UP OD FIRMY BELL HYPOALLERGENIC
produkt pełnowymiarowy, pojemność 13g, cena ok. 24 zł

Hypoalergiczny wielozadaniowy fluid w musie, który idealnie się rozprowadza, kryjąc niedoskonałości i długotrwale matując. Jerednolicie pokrywa skórę, wydobywając jej naturalne piękno i promienisty wygląd, bez pozostawiania smug.

Produkty do wyboru z poniższych zestawów:

I. Jeden produtk marki Catrice lub Deborah



1. MASKARA GLAM&DOLL FALDSE LASHES FIRMY CATRICE COSMETICS
produkt pełnowymiarowy, cena ok. 17 zł

Maskara ma głęboko czarną formułę, która zwielokrotnia rzęsy dla uzyskania efektu sztucznych rzęs. Podkręcona silikonowa szczoteczka uchwyci każdą rzęsę i delikatnie ją uniesie, zapewniając jednocześnie rozdzielenie bez sklejania i grudek.

2. PODKŁAD 24 ORE PERFECT FIRMY DEBORAH MILANO
produkt pełnowymiarowy, cena ok. 60 zł

Podkład o przedłużonym działaniu. Miękkii i kremowy wspaniale się rozprowadza i nadaje skórze naturalny, perfekcyjny wygląd. Jest nieskończenie wytrzymały, pozostawia przejrzyste, aksamitne wykończenie, który poprawia koloryt każdej cery.

II. Jeden produkt marki Buna lub Yankee Candlee



1. MASECZKI FIRMY BUNA
produkt pełnowymiarowy, pojemność 70 ml, cena za szt. ok. 10 zł
  • odżywcza maseczka relaksująca z melisą - uwodzi cytrusowym aromatem, odżywia oraz nadaje skórze aksamitną miękkość,
  • przeciwzmarszczkowa maseczka odmładzająca z rozmarynem - pobudza mikrokrążenie, dzięki czemu odżywia i ujędrnia,
  • żelowa maseczka łagodząca z aloesem - łągodzi podrażnienia, koi skórę i przynosi jej ulgę,
  • drożdżowo-glinkowa maseczka oczyszczająca z szałwią - delikatnie ściąga pory oraz reguluje wydzielanie sebum, zapobiegając powstawaniu zaskórników.
II. ŚWIECE YANKEE CANDLEE, CZAS PALENIA DO 15h
produkt pełnowymiarowy, cena za szt. ok. 11 zł
  • Vanilla Lime - odświeżający, bogaty zapach kremowej słodkiej wanilii, cukru trzcinowego i limonki,
  • Garden Sweet Pea - pachnąca delikatnymi kwiatami frezji z nutami gruszki i brzoskwini, otulona aromatem drzewa różanego.

Oto cała zawartość październikowego #joyboxthelook Dla jednych będzie to pewnie słaby box, dla innych świetny. Co ja myślę o zawartości? Dla mnie większość produktów trafia w aktualne potrzeby.
Żel do twarzy niedługo się skończy, do tego chętnie sprawdzę działanie Alvene na moją problematyczną twarz.
Maska do włosów strzał w 10, bo planowałam ma dniach kupić.
Żeli pod prysznic nigdy za wiele. Mimo, że ostatnio zrobiłam zapasy, to u nas tyle tego się zużywa, że na pewno się nie zmarnuje.
Płyn micelarny tonik 2w1 też trafiony, bo mojego obecnego toniku już resztki, więc miałam coś kupować.
Szczoteczki, kto jak nie aparatka może się ucieszyć z takiego produktu? Tej formy nie znam, więc chętnie sprawdzę jak się spiszą.
Kupon rabatowy nie wiem czy wykorzystam. Trzeba się bliżej przyjrzeć produktom. 
BB Mouse od Bell to dla mnie jedyny produkt, z którym nie bardzo wiem co zrobić. Chociaż tyle, że można było wybrać kolor i udało mi się załapać na ten jaśniejszy 01.
Z produktów do wyboru wybrałam podkład Deborah  (ta marka za mną ostatnio chodzi i mam ochotę kupić i testować coraz więcej ich produktów,, a mascarę mam już z innego pudełka) oraz maseczkę do twarzy drożdżowo-glinkową (maseczek nocy za wiele, producent obiecuje zmniejszenie porów-mam nadzieję, że tak też będzie).

Wartość boxa ok. 130 zł lub 170 zł w zależności od wybranego wariantu. Biorąc pod uwagę, że za boxa polecimy 49 zł, opłacalny interes. Mi zawartość przypadła do gustu, więc nie żałuję wydanych pieniędzy. Z dostawą też u mnie nie było żadnego problemu. Czy zamówię kolejnego boxa? Nie wiem. Będę śledzić zawartości kolejnych pudełek i zobaczymy, może mnie czymś skuszą.

A Wam jak się podoba ten box? Znacie? Zamawiałyście?
                                      💋

You May Also Like

14 komentarze

  1. Podoba mi się to pudełko, warto kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kusząca zawartość! Rzadko się zdarza, żeby produkty z pudełek wydały mi się opłacalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam:) Tym bardziej cieszy mnie fakt, że zawartość tego przypadła Ci do gustu.

      Usuń
  4. Bardzo fajna paczka, sama korzystam z kilku tych kosmetyków, a przede wszystkim z tych marek. Avene to jedna z moich ulubionych marek, zamawiam sobie zawsze z apteki Melissa ( wychodzi taniej w większych ilościach), dzięki czemu mogę cieszyć się całymi kompletami. Mój TŻ trochę narzeka na ilość butelek kosmetyków w łazience ale musi to przeżyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się zawartość, fajnie że udało Ci się dorwać maseczkę, bo widziałam, że mega się rozeszły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam szczęście, że udało mi się zamówić wszystko co chciałam i to bez większych problemów, o dziwo:)

      Usuń
  6. Bardzo fajne pudełko, same konkrety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt:) Co nie często się zdarza w pudełkach kosmetycznych.

      Usuń
  7. Interesujące pudełko. Zaciekawiła mnie maseczka marki Buna.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi bardzo, że tu jesteś. Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii. Jeśli Ci się spodobało, pozostań na dłużej.