Piękna przed świętami || Wyzwanie #6 Świąteczne zdobienie paznokci

by - 23 grudnia




Jutro Wigilia, to już ostatni dzwonek aby zadbać o wygląd naszych dłoni w święta, pora na świąteczny manicure. W ramach wyzwania Piękna przed świętami przedstawię Wam kilka inspiracji świątecznego zdobienia paznokci.

W internetach znajdziemy mnóstwo zdjęć świątecznych paznokci. Pokażę Wam kilka z nich:

wizaz.pl

lakierowniczka.pl

beautybook.pl

sisunia.pl

blog.deezee.pl

Moje inspiracje i paznokcie zeszłoroczne znajdziecie tutaj.

Wzorów i pomysłów jest bardzo wiele. Wszystko tak na prawdę zależy od naszej wyobraźni oraz umiejętności. Gdy nie czujemy się mocni w zdobieniach, zawsze możemy wykorzystać do tego płytki do stemplowania ze świątecznymi wzorami lub naklejki wodne z tematycznym motywem.

Ale zauważyliście jedną rzecz? Te świąteczne paznokcie to są tak na prawdę na chwilę tylko. A za rogiem sylwester i trochę słabo do wieczorowej kreacji choinka lub mikołaj na paznokciach😊. Tym bardziej, że większość kobiet teraz nosi hybrydy i ok. 3 tygodni w takich samych paznokciach chodzi. Dlatego przy wyborze świątecznego manicure zachowajmy umiar i zróbmy paznokcie na tyle uniwersalne, aby były na czasie również po świętach (no chyba, że zmieniacie paznokcie co tydzień, to wtedy nic nie stoi na przeszkodzie aby zaszaleć).

Ja osobiście jeszcze nie wiem co zmaluję na paznokciach, zajmę się tym wieczorem, ale nie mam ochoty w tym roku na szaleństwa (tym bardziej, że musiałam obciąć paznokcie i mam dość krótkie). Chodzą za mną jasne paznokcie i nie wiem czy nie zrobię sobie tego mani, który miałam jakiś czas temu, tylko może jakąś naklejką ozdobię jeden paznokieć. 


A Wasze paznokcie już gotowe? Jaki jest pomysł na Wasze świąteczne paznokcie?
💋

You May Also Like

4 komentarze

  1. Piękne inspiracje! Ja w te Święta postawiłam na beż, delikatnie, ale z klasą i najważniejsze, że paznokcie pasują do wielu stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, to chyba najbardziej uniwersalny i bezpieczny manicure🙂

      Usuń
  2. A ja miałam zwykłe paznokcie. Czerwono-złote :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi bardzo, że tu jesteś. Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii. Jeśli Ci się spodobało, pozostań na dłużej.