Where the Magic happens || Grudniowa edycja ShinyBox

by - 21 grudnia


Witajcie,

Oj dawno nie było u mnie na blogu ShinyBoxa. Ostatnie pudełko jakie zakupiłam, była to edycja lipcowa, po której przerwałam subskrypcję. W tym miesiącu skusiłam się, bo to edycja świąteczna, była szansa na fajne produkty z tej okazji, a poza tym wykorzystałam promocję -50% na pierwsze pudełko. co znalazło się w środku? Przechodzimy do zawartości.

Jeszcze w ramach informacji, grudniowe pudełko dostępne było w trzech wersjach:
  • zestaw standard, w którym znalazło się 5 produktów + 2 upominki,
  • zestaw XXL, w którym znalazło się 7 produktów + 2 upominki  [powiększone pudełko dostawały osoby, których czerwcowe pudełko było co najmniej drugim pudełkiem w ramach subskrypcji lub pakietów],
  • zestaw VIP, w którym znalazło się 9 produktów + 2 upominki  [VIPem staje się ten, kto ma z góry wykupiony pakiet na 12 miesięcy, lub jego subskrypcja trwa min. 6 miesięcy].
Z racji, że nie miałam aktywnej subskrypcji, moje pudełko było w wersji standardowej. Oto co się w nim znalazło.


BARNANGEN, ŻEL POD PRYSZNIC
mix rodzajów, produkt pełnowymiarowy, cena: 24,99 zł za 400 ml

Lekka niczym chmurka piana pielęgnującego żelu pod prysznic delikatnie i skutecznie czyści normalną i suchą skórę oraz delikatnie ją pielęgnuje. Pomaga utrzymać jej naturalne nawilżenie i sprawia, że staje się ona aksamitnie gładka.

Trafił mi się żel z mlekiem owsianym oraz 5% ochronnego Cold Cream. Mam wrażenie, że ostatnio w każdym boxie urodowym znajdują się kosmetyki tej marki. Trochę słabe. Żel się zużyje, wiadome, ale szału nie ma. Plus za kremową konsystencję, którą zimą preferuję najchętniej.


EFEKTIMA, PEELING + MASKA DO DŁONI
produkt pełnowymiarowy, cena: 2,56 zł za szt.

Skuteczny i błyskawiczny peeling do rąk. Doskonale złuszcza obumarłe warstwy rogowe naskórka oraz poprawia mikrokrążenie krwi. Innowacyjny preparat stworzony na bazie wyciągu z aceroli - najbogatszego naturalnego źródła witaminy C. rozjaśnia przebarwienia oraz sprawia, że nawet bardzo przesuszone i zniszczone dłonie stają się miękkie i aksamitnie gładkie.

Serio? To jest produkt pełnowymiarowy w świątecznym pudełku? Ja rozumiem, gdyby to był dodatek w formie upominku, ale jako główny produkt pudełka, to trochę słabo.


FOODS BY ANN, POCKET ENERGY BAR
nowość, pełnowymiarowy produkt, cena: 3,89 zł za 35 g

Idealne dla tych, którzy żyją kreatywnie i potrzebują szybkiego, a jednocześnie zdrowego i pysznego źródła energii. Odpowiednio dobrane składniki nie tylko zaspokoją głód i pobudzą do działania, ale także pozytywnie wpłyną na funkcjonowanie organizmu.

Baton owocowy z orzechami kokos&banan. Opinia jak powyżej. Nie będę się powtarzać.


Produkty wymienne 1 z 3 

1. MACADANIA PROFESSIONAL, ZESTAW EPROUVAGE GET HOOKED FORTIFYING
travel size, cena: 30,00 zł za zestaw

W zestawie: spray zwiększający gęstość i objętość oraz maska wzmacniająca, a także upominki - szampon i odżywka wzmacniająca.

2. TERMISSA, MIX KOSMETYCZNY
produkty pełnowymiarowe, cena: 18,35 zł - 38,35 zł za produkt

Termissa to pierwsze ekologiczne dermokosmetyki z wodą termalną z Podhala zawierającą największe bogactwo składników mineralnych o udowodnionych właściwościach pielęgnacyjnych i leczniczych.

3, THE SECRET SOAP STORE, KREM Z MASŁEM SHEA
produkt pełnowymiarowy, cena: 19,99 zł za 30 ml

Idealny na zimę, torebkowy krem z masłem shea o zapachu pomarańczy do skóry suchej i podrażnionej, Łatwo przenika w szorstki naskórek, odżywiając go.

Trafił mi się pierwszy zestaw do włosów. Na kilka użyć spray i maska starczy.


LABORATORIUM KOSMETYKÓW NATURALNYCH FARMONA / IDEEPHARM INSTYTUT DERMOKOSMETYKÓW
mix produktów kosmetycznych, cena: 10,50 zł - 48,00 zł za produkt

Misja Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona to wytwarzanie wysokiej jakości wyrobów kosmetycznych spełniających wymagania użytkowe i estetyczne przy zastosowaniu technologii bezpiecznych dla środowiska. Podstawą wszystkich produktów Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona są naturalne składniki aktywne, standaryzowane ekstrakty o wysokim stopniu czystości ekologicznej - w optymalnych stężeniach dla zapewnienia skuteczności i bezpieczeństwa stosowania.

Misja Instytutu Dermokosmetyków Ideepharm koncentruje się wokół wartości "idea zdrowej pielęgnacji". Firma korzysta z laboratorium badawczo-rozwojowego, które prowadzi badania, monitoruje trendy rynkowe, poszukuje innowacji w kosmetykach. Wszystko po to, aby produkowane dermokosmetyki mogły sprostać największym normom jakościowym i przede wszystkim wymaganiom klientów.

W moim boxie znalazł się kremowy peeling myjący Farmona o zapachu ananasa&kokosa. To połączenie zapachowe nie do końca do mnie przemawia, ale zobaczymy jak to będzie w kontakcie z wodą i skórą.

Pudełko XXL powiększone było dodatkowo o następujące kosmetyki:

KUESHI, PEELING DO CIAŁA BANANOWY LUB TRUSKAWKOWY
produkt pełnowymiarowy, cena: 61,00 zł za 500 ml

Peeling usuwa martwe komórki skóry i stymuluje proces odnowy komórkowej. Chroni naturalną strukturę skóry. Dzięki swej formule wzbogaconej naturalnymi ekstraktami pozostawia skórę gładką i miękką.

BARNANGEN, BALSAM DO CIAŁA NAWILŻAJĄCY
mix rodzajów, produkt pełnowymiarowy, cena: 34,99 zł za 400 ml

Zainspiruj się szwedzką naturą i tradycjami. Założona w 1868 roku marka Barnangen znana jest ze swojego kultowego mydła w kostce. Jego receptura stała się inspiracją do stworzenia formuły Cold Cream, aby zapewnić Twojej skórze ochronę, dzięki której poczujesz się po prostu dobrze. Odkryj balsam do ciała, który łagodzi wrażliwą skórę dla długotrwałej aksamitnej miękkości.

Pudełko VIP powiększone było dodatkowo o:

EXCLUSIVE COSMETICS, HYDROŻELOWE PŁATKI POD OCZY Z OLEJEM ARGANOWYM
produkt pełnowymiarowy, cena: 4,99 zł za zestaw

Hydrożelowe płatki zawierają odmładzający olej arganowy oraz koncentrat intensywnie nawilżających składników aktywnych.

Produkt wymienny 1 z 2 DELIA

NAWILŻAJĄCY KREM BB KORYGUJĄCY NIEDOSKONAŁOŚCI CERY
produkt pełnowymiarowy, cena: 10,00 zł za 30 ml

Krem BB zapewni multifunkcyjną pielęgnację twarzy. Łączy cechy podkładu z intensywną pielęgnacją odmładzającą.

PODKŁAD ALL DAY PERFECT
odcień 01, produkt pełnowymiarowy, cena: 14,99 zł za 30 ml

All Day Perfect to jedyny w swoim rodzaju podkład kryjąco-matująco-wygładzający. Innowacyjna formuła 3 w 1 zapewni wygładzający efekt bazy kryjącym podkładem i matującym pudrem.


Szukam jeszcze w boxie tych 2 upominków, które miały być dodatkiem.. Wychodzi, że jest to próbka kemu do rąk Orphica Touch oraz ulotki z kodami rabatowymi (20% na kosmetyki Orphica - KOD SHINY, pocztówka z 35% rabatem na ręcznie robione świece Max Benjamin - KOD SHINYBOX [a może ta pocztówka to jest ten drugi upominek?], 15% na produkty Foods by Ann - KOD SHINY12, 30% na pierwsze zamówienie w sklepie secret-soap.com - KOD SHINYMAGIC). No mogli się wysilić i chociaż dorzucić jako upominek świeczkę zapachową lub wosk. Z kodów nie skorzystam.

I tak przedstawia się zawartość grudniowego pudełka ShinyBox Where the Magic happens. Szczerze? Szału nie ma. Myślę, że najbardziej zadowolone mogą być osoby, które dostały pudełko XXL, bo peeling i balsam do ciała ratują w pewien sposób to pudełko. Standardowa wersja nie zachwyca (wręcz jest słaba), a i klientki VIP na pewno liczyły na coś więcej. Zeszłoroczna edycja była zdecydowanie bardziej udana! Wartość mojego pudełka to ok. 70zł.. Nie wiem czy śmiać się czy płakać!? Biorąc pod uwagę fakt, że pudełko kosztowało mnie tylko (i aż) 25zł, to jakoś przeboleję jego zawartość, jednak regularnej swojej ceny 49zł warte nie jest (mam oczywiście na myśli wersję standardową pudełka, którą otrzymałam). Przegryzę tą sprawę batonikiem z pudełka😅.


A Wam jak się podoba zawartość? Skusiłybyście się na niego?
💋

You May Also Like

13 komentarze

  1. Bez szału, chyb czas wypaśnych pudełek minął :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełko fajne, również mam. Upominkami był batonik i ta pocztówka, a próbka kremu była liczona jako kosmetyk :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgodzę się z tym. Na fb Shiny pisało w komentarzu, że upominkiem była próbka kremu i pocztówka, która podobno miała być pachnąca (nie wiem jak Twoja, ale moja nie była)

      Usuń
  3. Też uważam, że bez szału. Ja mam kolejne beGLOSSy i się cieszę, że tym razem się poprawili i naprawdę jest fajna zawartość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam zawartość, całkiem fajna i design pudełka śliczny!

      Usuń
  4. Jak tylko przeczytałam ile produktów ma być w pudełku to od razu wiedziałam, czego mogę się spodziewać, małe saszetki i inne zapchajdziury. Faktycznie standardowy box jest bardzo biedny. Ja miałam XXL bo specjalnie trzymałam subskrypcję dla fajnego produktu, ale jak zawsze jestem zawiedziona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja subskrypcji od lipca już nie mam i prędko do niej nie wrócę, bo z miesiąca na miesiąc coraz gorsza zawartość. Ale chociaż boxy wysyłają (z tym problemów nie mają), nie to co inni:P

      Usuń
    2. Racja, chociaż do mnie box dotarł dzień po tym jak chyba większość dziewczyn go otrzymała. Ja też już kończę z subskrypcją (miałam jeszcze nadzieję na coś świątecznego w grudniu), zostały mi jedynie punkty na jedno pudełko, więc zamówię któreś z pudełek po fakcie, jak się pojawi jakaś szałowa zawartość (w co wątpię).

      Usuń

Miło mi bardzo, że tu jesteś. Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii. Jeśli Ci się spodobało, pozostań na dłużej.