Zwykłe też mogą być piękne || Manicure niehybrydowy #3

by - 27 lipca




Witajcie ponownie.
Dawno nie było paznokci na blogu, a to dlatego, że nie było co pokazywać. Non stop odżywka na paznokciach. Moje pazurki już dawno tak nie odpoczywały od lakierów. I wiecie co? Widzę poprawę w ich twardości. Dlatego z hybrydami tego lata szaleję na stopach😊. Ale i zachciało mi  się wakacyjnego looku na rękach.

W ruch poszedł sprawdzony zestaw, bo jak już malować, to pasowałoby kilka dni się kolorowymi pazurkami nacieszyć. Gwoździem programu jest lakier Golden Rose z serii Rich Color nr 08. Jest to chyba mój ulubiony odcień różu, taki oczodajny, idealny na lato (niestety zdjęcie nie do końca oddaje jego kolor). Seria Rich Color to chyba moja ulubiona. Kolory, konsystencja, pędzel, trwałość wszystko dla mnie na plus.


Pozostałe produkty użyte w stylizacji to ta sama co ostatnio odżywka Golden Rose Black Diamond Hardener użyta jako baza. Bardzo lubię i używam zamiennie z Bielenda CC Magic Nails Power Extreme 10w1, która ma delikatny połysk i super wygląda solo na paznokciach.

Wykończenie to też Golden Rose Gel Look Top Coat Superior Gloss & Plump. Ładnie wykańcza manicure, dzięki szerokiemu pędzelkowi wystarczy praktycznie jedno machnięcie i cały paznokieć pokryty topem.


Skórki na koniec nawilżóne oliwką Neess Oliwka Mani oil - Lilac. Nie wiem czy bardzije ją kocham za ten boski zapach, czy za to jak nawilża skórki.


Kwiatki na palcu serdecznym to naklejki wodne z Aliexpress.  I o ile ostatnio miałam straszny problem z aplikacją naklejek (pisałam o tym tutaj), tak tym razem wszystko poszło szybko i bez komplikacji. Albo nabrałam wprawy, hehe, albo po prostu ostatnio miałam do czynienia z jakąś felerną sztuką.



A jak tam Wasze letnie manicure? Pewnie w większośći królują u Was hybrydy?

You May Also Like

2 komentarze

  1. Uwielbiam takie oczodajne kolory. Muszę zobaczyć go z bliska, efekt bardzo mi się podoba :) Być może polubiłabym hybrydy, ale nie wiem czy moje paznokcie by je przyjęły, dlatego wybieram zwykłe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie kolory latem to podstawa. Choć i zimą zdarza się, że lądują na moich paznokciach. Doroto to trzeba sprawdzić, a nóż Twoje paznokcie pokochają hybrydy i będziesz się cieszyła ładnym manicurem dłużej niż przy zwykłych lakierach.

      Usuń

Miło mi bardzo, że tu jesteś. Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii. Jeśli Ci się spodobało, pozostań na dłużej.