Kosmetyczny Haul Zakupowy #20 ↬ Nowości w mojej kosmetyczce || Listopad '18 Grudzień '18

by - 30 grudnia


Witajcie.
No i mamy koniec roku. Dzisiaj ostatni w tym roku haul zakupowy z listopada i grudnia. Nie było tego dużo, ale zawsze coś się uzbierało.


Pierwsze zamówienie z listopada, to produkty z Manufaktura Kosmetyczna:

  • hydrolat oczarowy - polubiłam się ostatnio z hydrolatami, a oczarowy jest dedykowany cerze problematycznej, trądzikowej, wymagającej delikatnej pielęgnacji, więc idealny dla mnie,
  • szklana ciemna buteleczka,
  • glinka zielona próbka - była dołączona jako gratis do zamówienia, również się przyda.
Kolejne zakupy kosmetyczne poczynione zostały w Lidlu, tak przy okazji zakupów spożywczych:

  • Nature Story by Tołpa Woda micelarna do demakijażu twarzy i oczu,
  • Nature Story by Tołpa Orzeźwiający żel z peelingiem bambusowym do mycia twarzy
Cóż mogę powiedzieć o tych produktach? Skład nie do końca naturalny, ale dają radę i krzywdy specjalnie nie robią.

I to by były wszystkie zakupy w listopadzie. W grudniu też mało rzeczy kupiłam:

  • Avon Advance Techniques Szampon wzmacniający włosy "Wypadanie STOP" - słyszałam dobre opinie o tym produkcie, moje włosy lubią "chemię", więc na dkład szamponów specjalnie nie patrzę,
  • Sylveco Odżywcza pomadka z peelingiem - to moje kolejne opakowanie, bardzo się polubiłam z tymi peelingami (zarówno z odżywczym, jak i miętowym),

  • Planer 2019 - wiecie co? Chyba znalazłam idealny planer! Minimalistyczny, z dużą ilością miejsca na notatki, tasiemką do zaznaczenia i to wszystko za zawrotną cenę 11,05 zł kupiony w Auchan. Zdjęcia wnętrza poniżej.


I to wszystkie moje zakupy z ostatnich dwóch miesięcy tego roku, a jednocześnie przedostatni post. Jutro jeszcze pojawi się podsumowanie roku i koniec 2018 roku.
Znacie któryś z produktów, które ostatnio kupiłam?
💋

You May Also Like

2 komentarze

Miło mi bardzo, że tu jesteś. Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii. Jeśli Ci się spodobało, pozostań na dłużej.