ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS ... czyli grudniowe pudełko SHINYBOX

by - 19 grudnia


Połowa grudnia już za nami, oznacza to, że ShinyBox zaczęło rozsyłać swoje grudniowe pudełka. W piątek po południu otrzymałam smsa z poczty, że została do mnie nadana przesyłka, a dzisiaj pudełko jest już w mych rękach. Co w sobie skrywa tym razem? Wszystkiego dowiecie się poniżej.

Dostajemy czerwono-zielone pudełko wystylizowane na takie świąteczne. Standardowo moje jest lekko uszkodzone na tej klapie ruchomej, ale jakoś specjalnie zaskoczona tym faktem nie jestem,
bo poprzednie pudełko w podobny sposób było uszkodzone - tutaj recenzja listopadowej Dobrej Partii

W listopadzie ShinyBox obiecywało, że grudniowy ShinyBox, dla zamówień składanych w ramach jednej i tej samej subskrypcji (nowej lub trwającej) oraz zamówienia dowolnego pakietu (nowego i trwającego) do dnia 19 listopada 2016, ma być w rozmiarze XXL. Z czasem okazało się, że był to swego rodzaju chwyt marketingowy, bo każde grudniowe pudełko będzie w rozmiarze XXL, jednak ShinyBox postanowił to rozwiązać w inny sposób, a mianowicie:
  • każde grudniowe pudełko zawiera 8 produktów, w tym 7 produktów pełnowymiarowych,
  • jeśli grudniowe pudełko jest minimum drugim zamówieniem w ramach jednej i tej samej subskrypcji lub trwającego pakietu, zawiera 9 produktów, w tym nawet 8 pełnowymiarowych,
  • jeśli posiadasz status klientki VIP, zawiera 11 produktów, w tym nawet 10 pełnowymiarowych.
W sumie to całkiem to fajnie to wymyślili, żeby docenić stałych klientów i dorzucić im coś więcej niż innym. Ja znalazłam się w gronie osób, które dostały 9 produktów.




W kategorii kolorówka znajdujemy lakier do paznokci Vinyl Nail Polish od Constance Carroll oraz Mascarę ZOOM LASH Extreme Black od Perfect Beauty by Ados.



CONSTANCE CARROLL lakier do paznokci Vinyl Nail Polish
produkt pełnowymiarowy, cena sugerowana przez producenta: 6,30 zł za 10ml
Dołączony pędzelek 4D o podwójnej ilości włosia formowanego zapewnia wyjątkowo łatwe rozprowadzanie lakieru na płytce oraz zapobiega tworzeniu się bruzd. do tej edycji dołączony jest błyszczący odcień - idealny na Święta czy zabawę sylwestrową.

Mi trafił się lakier o numerze 82 - to taki miedziany brokat. Kolor nie do końca trafia w moje gusta, ale zobaczymy jak będzie się prezentował na paznokciach. Trochę szkoda, że trafił się kolejny zwykły lakier (w zeszłym miesiącu też był, tylko z firmy Mollon Pro). Wiele kobiet stosuje hybrydy i nie potrzebny im kolejny zwykły lakier do kolekcji. Może w nowym roku ShinyBox zaszaleje i wezmą pod uwagę także to grono kobiet.

PERFECT BEAUTY BY ADOS Mascara ZOOM LASH Extreme Black
produkt pełnowymiarowy, cena sugerowana przez producenta: 6,30zł za 12g
Specjalnie wyprofilowana szczoteczka tworzy teatralny efekt na rzęsach zwiększając ich objętość i precyzyjnie je rozdzielając. Dostępna w odcieniu intensywnej czerni, która nada spojrzeniu wyrazistości i głębi. Nie zawiera parabenów.

Śledząc zapowiedzi ShinyBox miałam nadzieję że znajdzie się w pudełku jakaś mascara. Tuszy do rzęs nigdy dość 😊 Szczoteczka jest silikonowa, lekko zwężana ku końcowi - takie lubię. Nigdy nie miałam styczności z tą firmą, będzie zatem okazja do testów, a ich efekty pojawią się na blogu.

Kolejną kategorią jest pielęgnacja. Znajdziemy tutaj ekstremalny krem dla sportowców SPF 50 firmy Farmona, mix 100% olejów naturalnych z BioOleo, produkt do włosów firmy Prosalon Professional.




FARMONA Ekstremalny krem dla sportowców SPF 50
produkt pełnowymiarowy, cena sugerowana przez producenta: 11,50zł za 50ml
Specjalna receptura testowana w ekstremalnych warunkach klimatycznych, zawiera bogactwo składników aktywnych AntiFrost System, alantoinę, witaminę E, d-pantenol, lanolinę i filtry UV, które skutecznie zabezpieczają skórę przed silnym mrozem, zimnym wiatrem, gwałtownymi zmianami temperatury.

Ja mam tendencję do zapominania o stosowaniu kremu do rąk, o czym wspominałam pisząc o pielęgnacji zimą, jednak w tym okresie staram się dbać o dłonie bardziej niż zwykle. Gdy zobaczyłam ten krem bardzo się ucieszyłam - jeśli obietnice producenta się potwierdzą, może stać się moim ulubieńcem zimowym😉 Zobaczymy.

BIO OLEO mix 100% olejów naturalnych
produkt pełnowymiarowy, cena sugerowana przez producenta: 60,00zł za 30ml
Oleje sprowadzane z Afryki, Maroka i Hiszpanii, które regenerują, odżywiają, detoksykują ciało sprawiając, że stajemy się bardziej odprężeni. Zawierają prawdziwe bogactwo składników odżywczych. W zestawie znalazły się wymiennie oleje: marula, avocado, argan, słodki migdał, z nasionami marchwii, macadamia, jojoba.

Mi trafił się olej ze słodkich migdałów. Buteleczka szklana, z pipetką. Kilka kropli oleju należy wmasować rano i wieczorem w oczyszczoną skórę twarzy, szyji i dekoltu, omijając okolice oczu. Bardzo jestem ciekawa jak sprawdzi się u mnie ten olejek. Nie otwierałam go jeszcze, ale jak tylko wykończę ten co aktualnie używam, zabiorę się do testów.

PROSALON PROFESSIONAL produkt do włosów
produkt pełnowymiarowy, średnia cena sugerowana przez producenta: 12,00 zł za szt.
To wysokiej jakości polskie, profesjonalne kosmetyki do włosów, które stworzone zostały by zaspokoić potrzeby nawet najbardziej wymagających kobiet. Produkty łączą w sobie delikatność i pewność rezultatu, świeżość zapachów i bogactwo składników. W zestawie znajdują się wymiennie: jedwab w płynie 200g, keratyna w płynie 275g, nawilżająca odżywka dwufazowa 200g, mleczko intensywnie nawilżające z serii Intensis Moisture 100g.

W moim pudełku ShinyBox znalazł się jedwab w płynie bez spłukiwania. Lubię czasem nadać włosom dodatkowego blasku, więc taki jedwab na pewno wykorzystam. Może akurat okaże się mieć jakiś zbawienny wpływ na moje włosy😊

W kategorii pielęgnacja dostajemy jeszcze jeden produkt, którym się zachwyciłam najbardziej, zestaw składników do wykonania kosmetyków DIY firmy Mieszadełko.




MIESZADEŁKO Zestaw składników do wykonania kosmetyków DIY
5 produktów, cena sugerowana przez producenta: 30,00zł za zestaw
Zestaw pięciu produktów do samodzielnego przygotowania np. balsamu do ciała, balsamu do ust, peelingu malinowego, odżywczo-nawilżającej maseczki do włosów lub serum olejowego. W skład zestawu wchodzi: 15ml oleju z pestek mailn, 15ml oleju z orzechów włoskich+zapach pomarańczowo-cynamonowy, 45ml oleju kokosowego, 5g wosku pszczelego bielonego oraz 50g peelingu z pestek mailn.

Jak już wspomniałam wcześniej ten produkt zachwycił mnie najbardziej. Ostatnio zaczęłam zagłębiać się w tematykę kosmetyków naturalnych do samodzielnego wykonania, więc taki zestaw jest jak znalazł. W środku znajdujemy receptury na wyżej wymienione kosmetyki. Jedno zastrzeżenie tylko mam do tego zestawu: oleje były niedokręcone i trochę mi się porozlewały po firmowym opakowaniu Mieszadełka. Na szczęście nie wylało się wszystko, więc coś się uda z nich wyprodukować.

Upominkami do standardowego pudełka grudniowego był len mielony z Oleofarm oraz świece zapachowe Bispol. W pudełku znalazły się również próbki Prowag.




OLEOFARM Len mielony
upominek, produkt pełnowymiarowy, cena sugerowana przez producenta: 8,50zł za 200g
Nasiona lnu wykazują korzystny wpływ na funkcjonowanie układu trawiennego. Ponadto nasiona lnu nie zawierają glutenu. Produkt charakteryzuje się wysoką zawartością białka, błonnika pokarmowego i tłuszczów nienasyconych oraz niską zawartością sodu i kwasów tłuszczowych nasyconych. Polecamy szczególnie do przygotowywania domowych maseczek do włosów lub twarzy.

Hmm trochę mi nie pasuje ten len do tego pudełka, no ale wiadomo, coś trzeba było wrzucić😉 Może spróbuję go jakoś wykorzystać - dodać do koktajli albo faktycznie jakieś maseczki spróbować z niego zrobić, a ja k nie to oddam teściowej, bo widziałam, że ostatnio czasem go pije. W każdym razie na pewno się nie zmarnuje.

BISPOL Świece zapachowe
upominek, produkt pełnowymiarowy, cena sugerowana przez producenta: 4,00zł za opak.
W zestawie znajdują się wymiennie świece o aromacie "Czekolada z wiśnią" lub "Grzane wino"
  • Czekolada z wiśnią - zapach słodkiej czekolady w połączeniu z aromatyczną wiśnią doda słodyczy przy świątecznym stole. To doskonałe połączenie wypełni wnętrze cudownym zapachem oraz pobudzi zmysły.
  • Grzane wino - korzenny zapach grzanego, czerwonego wina z przyprawami zawarty w podgrzewaczach rozgrzeje każdego i pozwoli cieszyć się ciepłym, otulającym zapachem przez wiele godzin dodając niezwykłego klimatu podczas świątecznej kolacji.
Gdy otwarłam pudełko nie dało się nie czuć zapachu grzanego wina, bo te świece zapachowe mi się trafiły. Nie powiem żebym była tym zachwycona, ponieważ akurat ten zapach mnie nie urzeka w ogóle, ale babcia lubi wszelkiego rodzaju zapachy świec, więc na pewno się ucieszy.

W standardowym pudełku znajdziemy jeszcze 3 próbki od Provag: 2 Provag żel i 1 Provag emulsja, a także poradnik intymny tej firmy.

Dodatkowo w pudełku mamy 3 ulotki promocyjne na zakupy w salonie Change lub na change.com (rabat 30% do wykorzystania do 5.01.2017) oraz bon wartościowy 50zł + dodatkowo specjalne ceny w kategorii spa&beauty w klepie www.bingospa.eu (bon ważny do 31.03.2017) a także bon do naturalnej drogerii internetowej sklepnaturalny.pl (przy zakupach za min. 200zł glinka czerwona climb2change za 1 zł, kod ważny do 31.01.2017).

Osoby, których zestaw grudniowy jest minimum drugim zamówieniem w ramach jednej i tej samej subskrypcji lub trwającego pakietu otrzymały dodatkowo jeden z poniższych produktów, w ramach kosmetycznej niespodzianki od ShinyBox.




Ja w pudełku znalazłam VitaCInfusion intensywnie nawilżający krem na dzień firmy Mincer Pharma o pojemności 50ml do wszystkich typów cery. Z tego co się orientowałam w internetach to jego cena to ponad 40zł. Również bardzo mnie ten krem ucieszył, bo akurat w moim kremie na dzień widać już denko, a że nie do końca spełniał moje oczekiwania, to chętnie wypróbuję coś innego.

Jeśli ktoś jest klientem VIP to jeszcze nie koniec. Ci klienci dostali dodatkowo jeszcze 2 produkty: balsam do ciała firmy Vianek oraz pomadkę ochronną BIO od Quiz.

VIANEK Balsam do ciała
VIP, produkt  pełnowymiarowycena sugerowana przez producenta: 27,99zł za 300ml
Połączenie starannie dobranych składników, urzekających zapachów i oryginalnego zdobnictwa opakowań, tworzy wyjątkowy przekaz marki. VIANEK to kosmetyki naturalne, będące odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku i zainteresowanie, nie tylko świadomych konsumentek. W zestawie VIP znajdują się wymiennie: łagodzący balsam do ciała lub kojący balsam do ciała.

QUIZ Pomadka ochronna BIO
VIP, produkt pełnowymiarowy, cena sugerowana przez producenta: 5,00zł
Perfekcyjna kombinacja naturalnego ekstraktu aloesu i oleju ze słodkich migdałów sprawia, że usta stają się wyjątkowo wygładzone i nawilżone. Łagodzi spierzchnięte i wysuszone usta. Przeznaczona do codziennej pielęgnacji ust. Mix zapachów.


Mnie opcja VIP nie dotyczy, ale chciałam Wam nakreślić, co więcej Ci klienci dostali. Czy warto czekać było na pudełko? Jak zawsze zdania będą podzielone: jedni będą zadowoleni, drudzy mniej,a jeszcze inni będą całkowicie zawiedzeni. No wszystkim nie dogodzi. Ja osobiście jestem ogólnie zadowolona (czego nie wykorzystam sama, pójdzie w świat, więc i tak zostanie wykorzystane).

Podsumowując, pudełko jest warte swojej ceny, a przypomnę, że płacimy za nie 49zł. Wartość pudełka z wersji podstawowej (czyli 8 produktów) to 138,60zł. Jeśli jest to drugie minimum zamówienie (czyli 9 produktów) to jego wartość, wliczając krem który dostałam, nie wiem jak ceny innych produktów wynosi prawie 180zł. Natomiast pudełko VIP (czyli 11 produktów, licząc znowu z kremem, który dostałam) to wartość ponad 210zł. 

Wartość każdego z pudełek znacznie przewyższa jego koszt, więc na pewno nie są to pieniądze przysłowiowo wyrzucone w błoto.

Ciekawe co będzie za miesiąc - nowy rok nowe pudełka 😊 Oby nie gorsze 😉



You May Also Like

0 komentarze

Miło mi bardzo, że tu jesteś. Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii. Jeśli Ci się spodobało, pozostań na dłużej.